Služba pomoći na cesti

Od 0h do 24 h
zovite na broj 1987!

Možda o ovoj usluzi ne razmišljate kada je sve kako treba. Ipak, dobro je znati da su vam i u trenucima problema s vašim vozilom, iskusni i djelotvorni djelatnici naše Službe za pomoć na cesti pri ruci.

Svakim danom od 0 do 24 sata Služba pomoći na cesti AK Siget pomoći će vam u osposobljavanju vozila za vožnju ili ukoliko je to potrebno –  za odlazak do prvog servisa.

Bilo da se radi o dijagnozi kvara, popravku, istakanju i zbrinjavanju pogrešno utočenog goriva ili otvaranju zaključanog vozila, stručno osoblje pružiti će vam kvalitetnu uslugu. Uslugu pomoć na cesti član može koristiti višekratno tijekom članske godine, uz uvjet da je u trenutku nastanka potrebe za uslugom član upravljao vozilom ili se nalazio u vozilu, te je pozivom na besplatni telefon 1987 zatražio pomoć na cesti i sačekao pružanje usluge.

Naknade za usluge pomoći na cesti:

  • PAUŠAL dijagnoza kvara i/ili popravak, do 30 minuta rada i do 20 km – 350,00 kn

  • PAUŠAL istakanje i zbrinjavanje pogrešno utočenog goriva, do 60 minuta rada i do 20 km – 625,00 kn

  • PAUŠAL otvaranje zaključanog vozila, do 60 minuta rada i do 20 km, klasično – 375,00 kn

  • PAUŠAL otvaranje zaključanog vozila, do 60 minuta rada i do 20 km, vozila s elekt. blokada – 625,00 kn

  • Do 30 minuta rada mehaničara na cesti – 125,00 kn

  • Do 60 minuta rada mehaničara na cesti – 250,00 kn

  • Naknada za dodatni kilometar – 9,38 kn

  • *Cijene su izražene s PDV-om. 

Vuča vozila

Za vas smo na raspolaganju
od 0 do 24 sata!

 

Našim članovima pružamo uslugu uklanjanja i prijevoza vozila u kvaru, napuštenih vozila ili vozila oštećenih u prometnoj nezgodi, te skupnog prijevoza vozila. Članovi HAK-a imaju pravo na besplatno korištenje pojedinih nabrojanih usluga.

AK Siget pruža uslugu uklanjanja i prijevoza vozila u kvaru, napuštenih vozila ili vozila oštećenih u prometnoj nezgodi, također i skupnog prijevoza vozila, svakim danom od 0 do 24 sata. Članovi HAK-a, temeljem članstva imaju pravo na besplatno korištenje pojedinih nabrojanih usluga.

Uslugu uklanjanja i prijevoza vozila obračunavamo prema “punoj vožnji”, tj. obračunava se kilometraža koju je specijalno vozilo za uklanjanje i prijevoz prešlo od mjesta utovara do mjesta istovara.

 

Naknade za usluge uklanjanja vozila s ceste i prijevoza vozila:

  • PAUŠAL (utovar, istovar i prijevoz do 20 km) – 475,00 kn

  • Naknada za dodatni kilometar – 12,50 kn/km

  • Izvlačenje vozila na cestu – 375,00 kn

  • Otežan utovar vozila s ceste – 250,00 kn

  • Upotreba hidrauličnih sustava – 750,00 kn

  • *Cijene su izražene s PDV-om. 

Predstavljanje PODIS sustava obavještavanja o nesreći

PODIS (Post Distress Signal) je sustav koji može maksimalno smanjiti vrijeme potrebno za lociranje pozivatelja i same nesreće te smanjiti vrijeme potrebno za prijevoz ozlijeđene osobe u bolnicu.

Autoklub Siget predstavlja novi sustav obavještavanja o nesreći, s ciljem povećanja sigurnosti svih sudionika u prometu koji koriste motorna vozila.

naslovna

 

Mnoge smrtne ishode, invaliditet i gubitke prouzročene ozbiljnim ozljedama u prometnim nesrećama moguće je izbjeći ako se ozlijeđenu osobu odveze u bolnicu unutar sat vremena (zlatni sat). U svim Europskim zemljama postoji nekoliko metoda koje omogućavaju dojavu lokacije unesrećenoga na broj 112 PSAP (Public Safety Answering Point), no zajednički problem svih intervencija je vrijeme.

PODIS (Post Distress Signal) je sustav koji može maksimalno smanjiti vrijeme potrebno za lociranje pozivatelja i same nesreće te smanjiti vrijeme potrebno za prijevoz ozlijeđene osobe u bolnicu.

Prednja strana PODIS-a zapravo je program koji, kada se nalazi u vozilu koje je u pokretu, prati i obrađuje očitanja senzora mobilnih uređaja koristeći softverski algoritam. Kad se pojavi mogućnost nezgode PODIS odašilje preliminarno upozorenje udaljenom serveru, koji nakon primitka čeka poništenje upozorenja s mobilnog uređaja. Ako poništenje ne stigne u predviđenom vremenu, PODIS šalje alarm centru za hitne intervencije.

podis1

SOS

Osjeti li korisnik hitnu potrebu za liječničkom pomoći pritisnut će SOS oznaku nakon čega će ga kontaktirati hitna pomoć i  doznati  što se događa .

  1. Ako je korisnik u mogućnosti odgovoriti na poziv, potvrđuje što se događa, a hitna pomoć na temelju dobivenih informacija odlučuje je li potrebno poslati vozilo hitne pomoći. Dok hitna pomoć ne stigne, korisnik razgovara s liječnikom, koji pokušava doznati što se događa kako bi korisnika mogao uputiti što učiniti do dolaska hitne pomoći.
  1. Ako korisnik ne može odgovoriti, na mjesto nesreće odmah se šalje hitna pomoć.

Pomoć na cesti

Kad je korisniku potrebna pomoć na cesti, pritiskom aktivira oznaku dizalice:

  1. Automatski obavještava tvrtku pomoći na cesti o točnoj lokaciji svog vozila.
  2. Pomoć na cesti kontaktira korisnika kako bi doznali trenutnu situaciju i odlučili koje vozilo treba poslati kao pomoć (motor, dizalica, itd.).

Prepreka na putu

Korisnici će biti u mogućnosti prijaviti nesreće ili druge prepreke na koje su naišli pritiskom na OB oznaku na ekranu svog mobitela.

podis mogućnosti